SISÈ B EN XARXA!

SISÈ B EN XARXA!
El nostre estimat kabolo us dona la benvinguda al blog!

domingo, 14 de noviembre de 2010

Alternativa

El nostre cinefòrum




Amb els "Simpson" vam apendre que la familia ideal no existeix.



Amb "El jorobado de Notre Dame" vam reflexionar al voltant de la bellesa interior, la bellesa exterior, la crueltat, la tendresa...



</


El valent desperaux ens va ensenyar que ni la por, però tampoc la inconsciència, són bones conselleres!




Amb en Horton em valorat el respecte per totes les formes de vida, ni que siguin extremadament petites!

16 comentarios:

  1. ERNEST

    Vaig riure molt amb els "Simpson"

    ResponderEliminar
  2. JUDITH$:
    M'han agradat molt els dos videos pero el dels Simpsons m'ha fet riure molt!

    ResponderEliminar
  3. MOHAMED

    Magraden mol els videos ernest

    ResponderEliminar
  4. ALBA I JÚLIA.

    JAJAJAJA...fa molt riure el video de els "simpsons"

    ResponderEliminar
  5. m´han agradat molt els videos i sobre tot el video de "los simpsons".

    ResponderEliminar
  6. SILVIA

    M´han agradat molt els videos i sobre tot el video de "los simpsons"

    ResponderEliminar
  7. ALEX HEREDIA

    Ja,ja,ja...Que fart de riure amb els dels ``simpson´´

    ResponderEliminar
  8. ANAÏS


    Ja,ja,ja...Em fan molta gracià el 4 videos y a la meva germana petita també

    ResponderEliminar
  9. ERNEST

    M'encanta que participeu al blog amb els vostres comentaris!

    ResponderEliminar
  10. MIREIA:

    ERNEST M'HAN AGRADAT MOLT ELS 4 VIDEOS A VEURE SI EN POSES DE DIVERTITS COM AQUESTS.

    ResponderEliminar
  11. JUDITH$:
    M'AN AGRADAT MOLT TOTS ELS VIDEOS M'EL'S HE MIRAT 3 COPS CADASCUN.SON MOLT INTERESSANT.

    ResponderEliminar
  12. RAUL

    Ja,ja,ja,ja m'agrdanem molt el del simsong.

    ResponderEliminar
  13. RAULI

    Quina por els del deus ,Ernest pots pusa algo del mayas????

    ResponderEliminar
  14. ALBA:

    Es muy gracioso el video de el ratonzito . JAJAJAJA

    ResponderEliminar
  15. JÚLIA.

    JAJAJA...Alba que risaa(el ratonzito)
    A mi también me guto mucho la peli.

    ResponderEliminar