SISÈ B EN XARXA!

SISÈ B EN XARXA!
El nostre estimat kabolo us dona la benvinguda al blog!

domingo, 14 de noviembre de 2010

Català

Un bon model de text argumentatiu! Llegiu-lo, us anirà bé com a exemple per als vostres treballs!


Per fi estrenen una pel·lícula amb algunes còpies en català. Ja dono per descomptat que per veure-la en català hauré de prescindir del Digital 3D. Trobo a la cartellera de l'AVUI que la fan als cines Yelmo de Sant Cugat del Vallès. Comprant les entrades m'asseguro que és en català i a més em diuen que sí que és en 3D. Santa innocència! Un cop dins, resulta que haurem de veure 'Cómo entrenar a tu dragón' en lloc de 'Com ensinistrar un drac'.
Em pregunto si les sis entrades que vam pagar nosaltres (i la resta dels que eren a la sala) comptaran com d'espectadors en català o ens posaran al sac del castellà. I encara m'he de sentir que el sector està en perill per culpa de la llei del cinema! Si per mi fos, els tancaria la sala demà mateix. És un dir, perquè de fet ens vam empassar la pel·lícula sense ni remugar, cosa que estableix una clara asimetria de comportament que haurem d'anar superant si volem continuar existint.

US ANIMEU AMB L'ORTOGRAFIA, VALENTS I VALENTES? DONCS CLIQUEU AQUÍ 

US COSTA COMPTAR I SEPARAR SIL.LABES? APA, ARA JA NO TENIU EXCUSA! CLIQUEU AQUÍ!




6 comentarios:

  1. JUDITH$:
    M'ha agradat molt aquesta lectura.

    ResponderEliminar
  2. ALEX TURDA

    Hola Ernest si que em trevallat a l´examen
    k ens as posat a lwa fotos.Ja ja.

    ResponderEliminar
  3. ALEX HEREDIA

    Hola Ernest esta xul aquest text

    ResponderEliminar
  4. JUDITH$.
    PER FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ResponderEliminar
  5. MIREIA:

    ERNEST AQUESTA LECTURA M'AGRADA MOLT EN POSARAS DE XULES COM AQUESTES

    SI O NO

    ResponderEliminar
  6. Raul

    Hola Ernest que tal soc jo en Raul estic aqui a RUMANIA u he scrit molts messatges hos enviu un beso gran

    ResponderEliminar